Vážení zákazníci, jako váš dodavatel chlazených výrobků bychom vás rádi informovali o obecných podmínkách zasílání chlazeného či mraženého zboží. 

Chlazené či mražené velkoobchodního zboží rozvážíme:

  • Rozvoz chlazeného či mraženého naší distribucí ve vybraných městech v termínech rozvozových tras. Bližší informace Vám sdělíme po registraci do velkoobchodu.

        

  • Externí společností Gibon Logistics, která zajišťuje rozvoz chlazeného zboží. Tato distribuce probíhá 1 x týdně. Objednávky doporučujeme udělat do středy, protože v pátek od nás Gibon Logistics přebírá chlazené objednávky a distribuuje je v pondělí následující týden. O městech, kde Gibon Logistics rozváží chlazené zboží se dozvíte zde: ROZVOZ GIBON.
  •   Rozvoz mraženého zboží Gibon Logistics. Budete-li potřebovat přivést mražené potraviny je distribuce možná, ale je nutné počítat s více náklady, které se skládají z polystyrenového boxu a chladících polštářků. Bližší inflace se dozvíte na tel 731 991 333

  1. Chlazené balíčky oblíbených řeckých potravin a řeckých delikates. Revoluční možností je využít hotové polystyrenové chlazené boxy určené pro maloodběratele. Tyto balíčky je možné objednat obyčejnou distribucí. Zboží od nás odchází do 2 pracovních dnů.

 

Reklamace a záruka dodání zboží:

  • Společnost ELIES FOOD s.r.o. v žádném případě nenese zodpovědnost za doručení chlazeného zboží, které nedistribuje svou vlastní distribuční společností. Každý, kdo si na e-shopu objedná chlazené či mražené zboží, a využívá externí dovoz chlazeného či mraženého zboží před odesláním objednávky v odsouhlasení obchodních podmínek souhlasí s tím, že mražené či chlazené zboží nereklamujeme. V případě je reklamace uplatněna u externí společnosti Gibon Logistics.
  • Společnost ELIES FOOD s.r.o. neručí za distribuční společnosti, že doručí chlazené zboží dle svých obchodních podmínek. To znamená, že v případě že bude zboží distribuční společnosti opožděné, a chlazené či mražené zboží ztratí na kvalitě, není možné takové zboží reklamovat ani u přepravních společností.
  • V případě, že si nevyzvednete chlazené či mražené zboží ve stanovený den dovozu balíku a balík nám bude vrácen, budeme požadovat finanční náhradu, rovnající se nákupním cenám chlazeného či mraženého zboží. A v případě, že budou v balení i další potraviny či doplňkový sortiment, který bude díky nevyzvednutí balíku s chlazeným či mraženým zbožím poškozeno, budou i tyto produkty dopočítány do finanční náhrady. Víte-li, že si balík nebudeme moci vyzvednout, je možné provést storno objednávky po telefonu dle plánu distribuce odesílání chlazeného zboží. Maximálně však do 09:30 dne, kdy bude balík expedován. Nechcete-li objednávku stornovat, ale potřebujete přeplánovat doručení balíků na další dny, použijte stejný postup.
  • Nechcete-li hradit náklady na zničení chlazeného či mraženého zboží, odešleme Vám rozmražené či nedostatečně chlazené zboží ještě jednou. V takovém případě zaplatíte pouze náklady na dopravu a opětovného dodání termoboxu a chladících polštářů.
  • U objednávek s chlazeným či mraženým zbožím, které nebylo vyzvednuto z vážných zdravotních důvodů, či neočekávaných katastrof, je možnost odpouštění finančních nákladů. Podrobnosti řeší majitel e-shopu Michal Jordán. Jde-li o tento případ, volejte na mobil: 731 991 333.
  • Jediný způsob, kterým dodržujeme kvalitu a trvanlivost chlazeného či mraženého zboží, je distribucí našimi auty. V případě, že se chcete zeptat na rozvozové trasy, zavolejte nám prosím na mobil: 731 991 333.    
Žádná položka