Podmínky dopravy

Zboží zakoupené v e-shopu rozesíláme přes tyto přepravní společnosti:

  •  Zásilkovna ( pouze zboží do 10 Kg)
  • Messenger (Speciální doprava na vína, chlazené a mražené potraviny)
  • Česká Pošta ( dle ceníku a váhy aktuálních podmínek)
  • DPD ( dle ceníku a váhy aktuálních podmínek)
  • Distribuce pro firmy (paletový rozvoz a balíky s objemnou přepravou vylučující výše uvedené přepravní společnosti, dle ceníku a váhy aktuálních podmínek)

    Při výběru dopravní společnosti před odesláním objednávky Vám bude vybrán ten nejlepší způsob doručení tak, aby zohlednil cenu, čas doručení a druh zboží, které je možné přepravní společnosti poslat.

    Veškeré objednávky expedujeme v pracovní dny. Průměrná doba od odeslání objednávky na e-shopu a odeslání, nepřesahuje 48 hodin. Snažíme se objednávky odesílat co nejrychleji, protože víme, jak je pro milovníky řeckého jídla traumatizující, když jej dlouho nemají.

    Zásilkovna - výdejní místo (Z-point)

    Se Zásilkovnou je možné vyzvednout si balíček na výdejním místě již druhý den, po předání Vašeho balíku přepravní společnosti Zásilkovny. Balíček na vás bude čekat na výdejním místě, které si sami zvolíte. Pro vyzvednutí vám stačí pouze ověřovací kód, který vám přijde do SMS a do e-mailu.

    Pokud jste nezvolili platbu předem, tak budete muset zaplatit objednávku při vyzvednutí zásilky. Dejte si pozor, zda na vámi vybrané položce přijímají i platební karty nebo pouze hotovost. Tyto informace můžete ověřit ZDE. V závislosti na typu výdejního místa je možné odesílat balíky do 5kg, nebo balíky 5-10kg.

    Jak si vaše objednávka vede a kde se zrovna nachází, můžete zjistit ZDE po zadání trasovacího čísla, které vám přijde do e-mailu od Zásilkovny po přijetí zásilky.

    Cena dopravy 1 balíku je 89 Kč s DPH platbou kartou nebo bankovním převodem. K dobírce je potřeba přidat 39 Kč.

    Zásilkovna - doručení na adresu

    Zásilkovna nově umožňuje doručení vašich balíků domů nebo na adresu, kterou si zvolíte. Zásilkovna využívá vlastních doručovacích dodávek, ale také spolupracuje s ostatními dopravci, kteří se specializují na doručení domů - například: DPD, Česká pošta, In-time, ...

    Doručení balíku trvá 1-3 pracovní dny od podání zásilky na Zásilkovnu. Standartně vám den před doručením přijde SMS s časovým oknem, kdy bude vaše objednávka kurýrem doručována. Pokud jste nezvolili platbu předem, tak mějte připravenou hotovost. Většina kurýrů má u sebe platební terminál, ale ne vždy může fungovat odeslání platby z důvodu špatného signálu.

    Pokud vaši objednávku od kurýra nepřevezmete ani na druhý pokus doručování, tak bude vaše objednávka uložena na nejbližší pobočce výdejního místa Zásilkovna. Jak si vaše objednávka vede a kde se zrovna nachází můžete zjistit ZDE po zadání trasovacího čísla, které vám přijde do e-mailu od Zásilkovny po přijetí zásilky.

    Cena dopravy 1 balíku je 129 Kč s DPH platbou kartou nebo bankovním převodem. K dobírce je potřeba přidat 39 Kč.

    Česká pošta - Balík do ruky

    Česká pošta doručí balíček na vámi zvolenou adresu a garantuje doručení následující pracovní den. Předem se o doručení dozvíte prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu. Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poštuČeská pošta - Balíček na poštu

    Česká pošta - Balík na poštu

    Česká pošta vám balíček doručí přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete - vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Prostřednictvím SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Sami si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Česká pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.

    Budete-li chtít platit kartou u doprace využíváme platební bránu Comgate. Podrobnosti o platební prány se dozvíte zde: COMGATE